“Čas šel dál a v Praze hip hop vyrůstal, byl jsem u toho, byl jsem král linky C, hodně panelů sem udělal, byly to kámo, dlouhý noce, dlouhý noce. Mý jméno jezdilo každej den, celej rok, to už je zapomněno, ale nejsem rozhodně sám, pár panelů na metru mám, je nás víc,kdo chodil mrdat metra do Holešovic.”
Toť výňatek z textu zhruba dvě dekády staré skladby “Zpátky do dnů”, kterou najdete na domácí klasice “Repertoár” a jejímž autorem není nikdo jiný, než Papa Ori.
Zřejmě nikdo – a to ani lepší writeři, než 1/3 PSH – nemá ve zdejších luzích a hájích na kontě tak silné fláky o graffiti jako právě “král linky C”, jehož hudební portfolio mimo jiné zdobí i další cenný song “Jížní město”.
Graffneck TV se ve své vzpomínkové edici “About” zaměřila právě na dobu, o níž rapuje ve výše zmíněném songu Penerů strýčka Homeboye a která začala v roce 1995 a skončila v roce 2000, kdy udělal na Hájích svůj poslední metro panel.
Retrospektivní výlet vás zavede do časů, kdy ještě psal jeho crewboy z party DBR Romeo jméno Toma a Ori používal pseudonymy a la Riok nebo Rine. I se stručným komentářem si pak můžete připomenout devadesátková díla, jež vznikla na Zličíně, Skalce, Butovicích či v Holešovicích.