hledat

Rihanna novou tváří módní značky Gucci

Sdílej

Renomovaná polečnost Gucci vytvořila novou kampaň a z výtěžku chce věnovat čtvrtinový podíl na konto dětské nadace UNICEF. Dle informací serveru Contactmusic.com si značka Gucci jako tvář své kampaně zvolila zpěvačku Rihannu. Podle ředitelky společnosti Gucci Fridy Giannini si Rihannu vybrali díky jejímu charismatu. „Rihanna je obrovská osobnost, navíc je to úspěšná zpěvačka a krásná žena,“ dodala Giannini. Rodačka z Barbadosu, která kralovala v roce 2007 deset týdnů britským hudebním žebříčkům se po světě proslavila hity jako je „Pon de Replay“, „SOS“, „Unfaithful“, „Break It Off“, „Umbrella“ nebo „Shut Up and Drive“. Své debutové album, na kterém se také částečně autorsky podílela, vydala v roce 2005. Alba se prodalo v Americe přes 500 tisíc kusů a celosvětově přes dva miliony kusů. V roce 2006 podepsala Rihanna smlouvu na propagování značek Nike a J.C. Penney a její píseň „SOS“ byla použita v reklamní kampani právě pro značku Nike. Jejím posledním albem z roku 2007 je „Good Girl Gone Bad“. Zdroj: MediaFax

Bobby

O rapu píšu od roku 2000, od roku 2003 se tak děje pro bbarak.cz.

  • 1

Diskutuj na Bbarak.cz

Už jsi četl?