Kanadský producent, skladatel a zpěvák The Weeknd vydává v pořadí čtvrté studiové album „After Hours“, které si ještě dlouho před vydáním objednalo přes milion uživatelů Apple Music, čímž přepsal loňský rekord Billie Eilish.
Z alba již dříve vyšly singly „Heartless“ a „Blinding Lights“, které byly certifikovány platinovými a Weeknda tak zařadily mezi deset nejúspěšnějších umělců v rámci RIAA certifikace.
První ze zmíněných se stal již čtvrtým Weekndovým singlem, který se dostal na první příčku žebříčku Billboard Hot 100.
Druhý ze zmíněných se v době vydání stal v mnoha zemích nejhranější skladbou v rádiích a ještě do dnešního dne je již měsíc hitem číslo jedna v playlistu Spotify Global Song.
Album obsahuje celkem 14 skladeb a Weeknd desku doplnil o speciální vydání americké série The Receipt od firmy Postmates, která se věnuje Weekndovým objednávkám vytvořeným během nahrávání videoklipu k písni „Blinding Lights“.
Veškerý výtěžek ze série poputuje do organizace OSN, která se věnuje boji proti pandemii covid-19 tím, že mimo jiné podporuje zdravotníky v první linii a urychluje výzkum a vývoj potřebných léků a vakcín.
Autor desek „Beauty Behind the Madness“ (2015), „Starboy“ (2016) a „My Dear Melancholy“ (2018) má na svém kontě tři Grammy, osm Billboard Music Awards, dvě American Music Awards, devět Juno Awards a byl dokonce nominován na Oscara. Za svou kariéru, která začala nahráváním písniček na YouTube v roce 2010, prodal přes 70 milionů nahrávek po celém světě.
Jeho největšími hity jsou „Love Me Harder“ s Arianou Grande, „Earned It“, „I Feel It Coming“, „Pray for Me“ s Kendrickem Lamarem, „Can’t Feel My Face“ nebo „Call Out My Name“.