hledat

Tags:

Rodinné posezení nad štědrovečerní tabulí a pečení vánočního cukroví se Snoop Doggem?

Sdílej

Značka SodaStream, specialista na domácí přípravu perlivé vody, představila svou vánoční kampaň zaměřenou na „užívání si malých smysluplných radostí”. Tato největší globální kampaň v historii značky sází na spolupráci se Snoop Doggem a vyzývá lidi, aby si o svátcích užívali malých a smysluplných radostí, které život a svátky přináší.

Reklamní spot se odehrává v době vánočních svátků a zaměřuje se na rodinu, která se rozhodne upustit od velkých plánů, a raději se soustředí na malé, ale smysluplné radosti v rodinném kruhu a v tradičním duchu Vánoc. Každá kampaň SodaStream klade silný důraz na ochranu životního prostředí a ani tato není výjimkou. Proto se po boku Snoop Dogga v reklamním spotu objeví i animovaná mořská želva a společně divákům zdůrazňují, že i malá změna v podobě využívání opakovaně použitelných lahví má významný dopad na snížení objemu jednorázového plastového odpadu na naší planetě. Využívání jedné opakovaně použitelné lahve SodaStream zabrání tomu, aby tisíce jednorázových plastových PET lahví skončilo na skládce nebo v oceánu.

Ekologické poselství je z pohledu SodaStream důležité a kampaň si klade za cíl působit osvětově, ale snaží se toho dosáhnout vtipně, nenuceně a diváka při tom nenudit. K tomu využívá i osobnost Snoop Dogga, který ve svém osobním i profesním životě hodně sází na nadsázku a humor. V reklamě se například Snoop Dogg soustředí na „maličkosti“ jako pečení vánočního cukroví nebo rodinné posezení nad štědrovečerní tabulí, u které rapová superstar bojuje o to, aby děti pořád nekoukaly na displeje svých chytrých telefonů.

„Naše značka se neustále snaží lidi inspirovat k pozitivním změnám. Letos jsme vsadili na kampaň, která se soustředí na podstatné věci v životě a věříme, že se lidem bude líbit,“ říká Karin Schifter Maoro, ředitelka marketingu a dodává: „SodaStream je právě tou malou změnou, která může mít velký a pozitivní dopad na snížení objemu jednorázového plastového odpadu na naší planetě. Toto je sdělení, které se snažíme komunikovat novým zákazníkům, ale chceme to dělat vtipně a zábavně. Z toho důvodu jsme vsadili na spolupráci s osobností, jakou je Snoop Dogg.“

„Svůj výrobník perlivé vody miluji, takže spojit své jméno se značkou SodaStream a spolupracovat na této kampani mi přišlo přirozené. SodaStream vyrábí skvělé produkty, které mají pozitivní dopad na životní prostředí a já rád pomůžu tomu, aby se to dozvědělo co možná nejvíc lidí,“ říká americká rapová superstar Snoop Dogg.

Režisérské taktovky se chopil komediální režisér Jake Szymanski, který díky své profesní historii skvěle zapadá do snahy značky SodaStream točit své kampaně vtipně a s nadsázkou. Szymanski režíroval komediální snímky „Mike i Dave sháněj holku“, „The Package“ a krátké filmy i skeče pro produkční společnost „Funny or Die“ nebo kultovní americkou TV show „Saturday Night Live“.

Tagy:
Bobby

O rapu píšu od roku 2000, od roku 2003 se tak děje pro bbarak.cz.

  • 1