Liberec je teď opět aktuální zejména díky tomu, že se Paulie Garand se svým dvorním producentem Kenny Roughem tématicky vrací po deseti letech k „Molu“.
Pod Ještědem navíc neoperují pouze oni, případně Jan Flova, Tomba Bomba a spol., ale i Chance The Rapperem ovlivněný Kraus The Rapper, jenž se věnuje totožné věci zase trošku jiným způsobem.
Zmíněnému Kennymu sice před pár lety příliš neseděl, ale kdo ví, třeba je to nyní jinak. Když si pustíme lajfka „Apollo Creed“ a „Kde jsou ty časy“, případně pár měsíců starý singl „Pan domu“, mimo nám to rozhodně nepřijde.
„Konec s tou hrou, že v rapu stačí umět vypadat – co je s dobou, že v rapu není třeba frázovat,“ hlásí Martin do sympatické produkce Kendyse. Pěkných beatů má už ve svém katalogu víc, tak to klidně zkontrolujte.
Osobně by nás také zajímalo, jak vypadá jeho koncert. Už jste někdo měl tu čest?