Někdejší koncertní doprovod PSH, jenž je stejně jako my zastáncem tvrzení „Sean Carter is nice, but Sean Price is the best“, se sice v posledních letech stáhl do ústraní, ale loni si zahrál na detroitském speciálu a objevil se i jakožto předvoj Pete Rocka & C.L. Smootha. Jeho pár let starý set z pražského Crossu v rámci akce Beatcase mám dodnes zaškatulkován jako jeden z největších posluchačských zážitků, které jsem od domácích deejays za poslední dekádu slyšel a také proto bychom od něj po dotazu „co právě dělá“ ohledně hudební stránky slyšeli jinou odpověď. Takový je však život. „Hudbu už vůbec nejedu. Vše je pryč, mixtapy jsem dal teď nedávno na Boombap ke stažení, ale jinak jde hudba mimo mě. Momentálně (tj. dva roky) žiju dost jinak než předtím, jsem ženatý a snažím se dělat spíš něco kolem islámu a muslimské komunity v Praze. Vidět mě jen na blogu Mecca Audio, kde se snažím dělat databázi knih, ted momentálně sestavuji seznam českých překladů poezie a prózy afroamerických a afrických autorů, hlavně se ale chci věnovat knihám o islámu nebo překládat některé pasáže z knih z angličtiny, např. poezie Muhammada Iqbála (Pakistán). Rap moc neposlouchám, hlavně ne český. V práci mi nejčastěji hraje deska „Monkey bars“ a tape „Donkey Sean Jr.“ a pak spíše starý jazz a soul (Ahmad Jamal, Freddie Hubbard, Pharoah Sanders, Earth, Wind & Fire, The Blackbyrds). Některá své staré tracky dávám na YouTube.“ Související: Sto nejdůležitějších skladeb Native Tongues