Public Enemy nevychází plány; přepočítali se?

Pompézní pokračování "How You Sell Soul To A Soulless People Who Sold Their Soul?" od Public Enemy mělo vzniknout tím způsobem, že se do celé věci vloží oddaní fanoušci, kteří se kapele složí na čtvrt milionu dolarů potřebných k pokrytí studiových výdajů a celosvětové propagace. "Náš model restrukturalizuje hudební průmysl od konce řetězce, začít u fanouška je nová cesta. Vytvořit desku už s fanouškovskou základnou a její podporou od prvních kroků je revoluce," říkal na podzim uplynulého roku Chuck D a nic nenasvědčovalo tomu, že by se měli přepočítat. A jak dopadli? Do původně stanovené uzávěrky na konec roku se jim prostřednictvím serveru Sellaband podařilo vybrat částku 71 000 dolarů, s tím, že během několika dalších týdnů ještě o několik investorů přišli, což znamená, že jejich fond při vzniku tohoto článku čítal něco málo přes 67 000 dolarů. Newyorská kapela, jež navštívila před necelými dvěma roky Prahu, patří k těm subjektům, kteří chtěli od svých příznivců víc než kterýkoliv jiný interpret před nimi. Snahu získat 50 000 dolarů už projevilo pětatřicet umělců - jeden to dotáhl na 40 000 a jiní se pohybovali v číslech 10 000 - 20 000 babek. Způsobů, jak skupině přispět na stanovenou cifru, která by pokryla jejich marketingový plán, bylo několik - 25 dolarů za CD, čtyřikrát víc za to, že bude jejich jméno uvedeno v bookletu a druhé CD bude k mání za polovinu ceny a 250 za limitovanou edici triček a vůbec balíček P.E. To, co budou legendární padesátníci dělat, jestliže se jim nepovede dosáhnout smělého cíle, zatím není jasné... Už jste viděli? Když má Flavor Flav srdce na dlani... Zdroj: Ballerstatus

Bobby - Bbarak

Komentáře

Pro vložení příspěvku do diskuze musíte být .

Přihlášení

Rychlé přihlášení přes Facebook Facebook Connect

Přihlásit

Pole označená * jsou povinná