Projekt Asia: Chcem se dožít toho, že nám mladší řeknou, že jsme je inspirovali, že na nás vyrůstali

Opět jsme vyrazili do ulic, abychom vás informovali o blížící se desce ze stáje Blakkwood Records. Projekt Asia ukrývá jména Viktora Sheena a Renneho Danga, kteří spojili síly pro společné dílo, jež nadchlo Jay Diesela a pokusí se dostat do přízně i vám. Proč jejich nové album nese právě tento název, ale i o vztazích v jejich labelu a něco málo z historie vám odkryjí tyto výživné řádky, jež vznikaly u šálku velmi silné kávy.

Jakou atmosféru preferujete, když se chcete opravdu zaposlouchat do muziky? Je to auto, město se sluchátky, sport..?

Sheen: Pro mě je to autobus. Když jezdím do Prahy do studia z Kladna, což je prakticky ob den, tak tou cestou v buse a v metru, když se vyloženě chci zaposlouchat do hudby, a tímhle způsobem sjíždím i celý nový alba. Potom taky v noci v mém bytě, když si pustím na bednách věci nahlas bez ohledu se sousedy. Bydlím v šestém patře a mám super výhled na noční město. Otevřu si okno, dám si cigáro, to je ten okamžik, kdy mě napadne spoustu věcí, který chci dát do textu.

Dang: Buď je to můj pokoj, zhruba ve dvě ráno, rozuměj, já a sluchátka nebo v noční MHD, cestou z párty od někoho, ale je to učitě noc. Stejně tak většina mých textů vznikla v noci, aspoň teda poslední dobou to bylo pravidlem. Případně ještě po nějakém zátahu s kocovinou po ránu.

Rappeři se povětšinou rodí z posluchačů, kteří to chtějí zkusit taky. Kdy se to ve vás zlomilo v první kontakt s mikrofonem, a kdy přišel ten přerod v interpreta?

Sheen: Svůj první text jsem napsal v jedenácti letech, chvíli potom, co jsem slyšel první české věci  jako byl Diwokej Západ. Slyšel jsem to a věděl jsem, že k tomu, abys něco psal, moc nepotřebuješ. Rodiče tehdy prachy neměli, aby mě poslali něco dělat a k rapu mi stačila tužka a papír, tak jsem začal psát první rýmy v hodině. Začal jsem to brát vážně, když mi bylo nějakých 16 let. Tehdy jsem se svou kapelou hrál na HH Kempu v hangáru, tam se to zlomilo. Bylo to v roce 2010. To byl moment, kdy jsem si řekl, že to začnu hrát seriózně, že to má nějaký smysl, když budu makat ještě víc.

Dang: I já jsem byl nejdříve posluchačem. Pocházím z Východních Čech, konkrétně z Rychnova nad Kněžnou, tedy ze stejného města jako Jay Diesel. V době, kdy Jay zažíval vrchol kariéry, někdy v mých cca třinácti, pro mě sehrál obrovskou roli, byl pro mě vzorem a začalo to tím, že jsem chtěl zkusit to samé, začal jsem prostě na sobě dřít. Z mého hlediska to mám opravdu vydřené a piluji to dál, zatímco Viktor se s talentem narodil. Rozhodujícím momentem byl nejspíše „Zmrdlife“ mixtape, když jsem viděl, že se to chytlo.

Kdy a hlavně proč jste se rozhodli, že by nebylo na škodu spojit síly? Nebylo to tak, že jste si ještě netroufali na sóla, a tak jste si řekli, že byste mohli být ve dvou údernější a zajímavější?

Sheen: Bylo to tuším minulý rok. Narazil jsem poprvé na Renneho věci snad na twitteru a chtěl jsem už tenkrát s ním dát něco dohromady. Udělali jsme jednu věc, načež jsme to zpětně poslechli, a jelikož nás to bavilo, řekli jsme si, že by bylo dobré udělat třeba EP nebo obsáhlejší projekt a nenechat to u jednoho songu.

Dang: Viktor mě kontaktoval ještě před vznikem Blakkwoodu, chtěl mě jako hosta na svůj mixtape, proto jsme se tenkrát sešli. Následně měly zvyknout další věci, které se ale nakonec neuskutečnily. Pak ale vznikl Blakkwood a já si nejvíce sedl právě s Viktorem a jelikož hudbu vnímáme stejně, chtěli jsme udělat nejdříve EP. Projekt Asia v té době ještě neměl ani název, to přišlo až postupem času, když přibývaly tracky a nápady. Do Blakwoodu jsme se dostali každý nezávisle, já skrze LD-ho, který sledoval mou práci už předtím a chtěl mě protlačit, neboť ve mně viděl potenciál. Viktor skrze Lucase a Fosca.

Jedná se o projekt dvou obsahových protipólů? Zatím co Sheen plodí zajímavé myšlenky a rozvádí je více do detailů, Dangovi je mnohdy vyčítána malá slovní zásoba a na úkor toho velké množství zbytečných vulgarit. Chcete spojit to nejlepší z obou do jedné symbiózy?

Dang: Tak se nám to vlastně i podařilo, spojit to do té symbiózy. Viktor je hodně přes atmosférické věci, já zase přes ty striktní. Myslím, že jsme vytvořili album, které zní z obou stran dobře. Najdeš tam tvrdší záležitosti, ze kterých je znát, že jsem s konceptem přišel já, a pak naopak hlubší, které má na svědomí Viktor. Musím říct, že mě dost ovlivnil a naučil mě vnímat hudbu víc, než jen jako výplod mých nenávistných myšlenek.

Sheen: Dodal bych jen to, že v průběhu tvorby se naše vnímání hudby změnilo, když se učíš od toho druhého. Určitě jsem si vzal inspiraci od Renneho na nějaké skladby, a to se stalo i naopak, což dává do kupy celé album, při jehož poslechu jsme oba spokojení. 

Cover ve mně vyvolává otázku, jak moc máte blízko k asijské kultuře a co právě tento symbol představuje?

Sheen: Když jsme přemýšleli nad názvem, byl to celkem porod. Nevěděli jsme, jak to celé nazvat. Ten název je v podstatě to, co máme s Rennem společné, okrajově ve smyslu toho, že jsem se narodil původně v Kazachstánu, v Almatě, což je pár set kilometrů od čínských hranic, a tu kulturu mám zažitou. Místo, kde jsem se narodil, je bráno jako brána Asie. Pokud jde o logo, to mělo být nejdříve úplně jiné, ale Ceha přišel s tímhle návrhem, které představuje zkratku P.A. (Projekt Asia). Vzhledem k jeho uměleckému géniovi to není na první pohled znát, ale když se do toho pozorněji zadíváš, tak to vytváří domeček, vevnitř máš písmeno „P“ a okolo ti to dává „A“.

Dang: K asijské kultuře tíhnu od mala, jsem napůl Vietnamec. Moje máme je Češka, otec Vietnamec a v útlém dětství jsem se za to styděl. Hlavně kvůli české kultuře, kde si tě děti dobírají, aniž by si uvědomovaly, jaký to může mít dopad. Často mě brali jako jiného, ale potom jsem našel bonus a otočil to ve svůj prospěch. Když jsme vymýšleli logo a celkově Projekt Asia, vzniklo nakonec po cestě na jeden koncert. Byli jsme na benzínce, když přišla otázka, co my dva máme společného, a to něco byla Asie. Chtěli jsme něco zvučného, ale zároveň to nevykrást. U loga jsem měl jasno hned od začátku v tom, že ho chci na albu, že to nechci pouze na názvu samotném. Bylo třeba vymyslet chytlavé logo, které si lidi s námi spojí. Lucas přinesl první návrh, ale od toho se časem upustilo, neboť nás postupem času nebavilo. Následně jsme zaúkolovali Cehu a vzniklo tohle. Chtěli jsme vlastní asijský znak, který by jako takový nic neznamenal, ale pro nás by měl ten skrytý význam. Myslím, že se nám toho podařilo docílit.

Album bude oficiálně zveřejněno 28. června a křest proběhne 20. listopadu v pražském Rock Café.

Za poslední dobu jste už stihli vydat klipy ke skladbám „Mladí a opilí“, „Stereotyp“ a „Dítě“, na kterém hostoval Leryk, Amco a Myles. 3 Vizuály za tak krátkou dobu je na místní poměry celkem slušná kadence. Můžete prozradit, ke kterým dalším trackům z alba se bude točit?

Sheen: Určitě vyjde klip k „Instantním čubkám 2“ a také a řešíme realizaci, kterou zařizuje Dang. Já zařizuju čubky (smích). Společně s tím klipem vyjde i celá deska. Plánuju ještě další 3 až 4 věci, které by klip uvítali, mám to v hlavě a byla by opravdu škoda, kdyby na ně vizuál nevznikl. De facto polovina alba by klidně mohla mít video podobu.

Dang: Snažíme se, aby „Instantní čubky“ vyšly souběžně s albem. Vzhledem k ostatním projektům a času to však vidím skeptičtěji než Viktor a po vydání desky doufám třeba ještě ve 2 – 3 celé klipy, na zbytek by připadl vizuál.

Jak to máte při příchodu na pódium s nervozitou? Pár známých jmen se nebojí přiznat, že jsou velcí trémisté…

Sheen: Byl jsem na tom s trémou dřív hodně špatně, nebyl jsem si celkově jistý. Nevím, čím to bylo, ale asi jsem si myslel, že to lidi nebude zajímat. Bylo to způsobeno i předchozími koncerty, které jsem odjezdil, kde publikum ani nevědělo, kdo tam bude vystupovat a nebyl o to moc zájem. Ale zlomilo se to v momentě, kdy jsme s rukama začali jezdit tour a může za to i neskutečný big up od fanoušků, kterého se nám na koncertech dostává.

Dang: Když jsem byl hodně mladý, neměl jsem moc sebedůvěru, taky jsem měl trému. Zlomilo se to ve mně hned po prvních vystoupeních, když jsem si jednoduše řekl, že komu se nebudu líbit a dá mi to nějak nevhodně najevo, tak se s ním přinejhorším poperu. Musel jsem si to sebevědomí vtlouct tímhle způsobem do hlavy a teď už skoro trému nemám.

Sheene, sleduju tvou tvorbu již od prvních projektů a mimo progres v přednesu hodnotím pozitivně i obsahovou stránku tvých textů. Jak se ale ty sám s odstupem času vnímáš a je tu něco, nějaký moment, který bys vzal rád zpět nebo naopak, který hodnotíš jako posun?

Nic bych rozhodně zpět nevzal, ať už z toho co jsem vydal, napsal nebo co se týče mých rozhodnutí, protože díky tomu jsem tam, kde jsem a dělám to, co mě baví. Jsem takhle spokojený a pracuju na sobě dál. S odstupem času jsem třeba zpětně nespokojen s předešlými projekty, dneska bych leccos udělal líp, pokud jde o technickou stránku. S obsahem jsem však spokojen, protože v tom určitém momentu to bylo přesné vyjádření toho, co jsem tehdy prožíval. Když to poslouchám nyní, za techniku bych se bičoval, ale s obsahem se stále slučuju. 

Nabídne „Projekt Asia“ i někoho jiného kromě členů z vaší stáje?

Sheen: Produkčně nabídne Mylese Weavera, Mahony Beats, což je mladej kluk, o kterém nic nevíme. Stačí vědět, že nám udělal skvělou hudbu.

Dang: Budou tam mít cuts DJ´s 1210 Symphony z Brna, kteří jsou jedni z těch, co jsou na nejvyšší úrovni v ČR, ačkoliv už v současné chvíli vlastně také patří k nám do stáje. Bude tam Schyzo a Jimmy Dickson z YZO Gangu. Bohužel kvůli času nakonec nedopadl Ben Cristovao a Marpo.

"Můžeš být jakkoliv dobrej, když si rapuješ doma, ale když pak vylezeš před dav, tak se z toho posereš,  říká v interview pro bbarak.cz Sheen.

Nakousli jste jméno vyškovského beatmakera Mylese Weavera, která vám očividně šmakuje. Neříká si do budoucna o pozvánku do Blakkwoodu nebo se jedná pouze o jednorázovku?

Sheen: Není zase tak důležité, jestli bude součástí nebo by o to vůbec stál, ale jeho produkce jsou dope jak svině. Mají obrovský feeling, poslední dobou mi strašně sedí a na Asii má dvě věci. Plánuju s ním do budoucna i něco sám, protože mi jeho věci sednou. Je to produkční génius na atmosférické beaty.

Dang: Myles byl sice ze začátku hodně skeptický ohledně mojí osoby, ale pak jsme se dali do komunikace a otočilo se to, doteď jsme v kontaktu. Je jiný než ostatní, zajímavý, vnímám ho pozitivně jako mladou naději, ze které může vyrůst jeden z nejlepších producentů u nás. Upřednostňuji sice naše dvorní producenty, ale z lidí mimo label je jeden z mála, který mě doopravdy baví.

Zmínili jste i účast Jimmyho Dicksona z YZO Empire a nám neunikla četnost narážek právě z této stáje na vaši adresu. Obsahuje vaše album nějaké odpovědi nebo je vůbec neřešíte?

Sheen: Vůbec mě nějaké narážky nezajímají, moje postavení je takové, že dělám hudbu, protože ji chci dělat, a protože skrz ni ventiluju sebe, ne abych se s někým poměřoval. A jestli má někdo problém, tak je pouze jeho a netká se mě a moji hudby. Já osobně nemám problém s nikým. Navíc s Jackpotem máme track, cením ho, hodně mě baví, znám se i s Dicksonem od mala, ještě z dob „Zutroy Clique“, stejně jako Logica, takže neřeším. Nikdy žádná válka nebyla a každý si vydáváme v klidu dál svoje.

Dang: Víceméně jsem to asi celé vyprovokoval já, protože jsem pronesl, že Lucasovi nevěřím to, co rapuje. Teď už je všechno minulost a mně se nechce rozpitvávat dokola furt to samý. S většinou z nich už jsem si ruku podal.

Jay Diesel se nám svěřil, že ve vás vidí velký potenciál a věští vám zářnou budoucnost na české scéně. Zároveň oba dva disponujete množstvím zdravé arogance. Jak je to třeba s názory staré školy? Neprskáte u připomínek Diesela ve studiu, když vám něco vytýká a je pro vás Jay svým způsobem i mentorem?

Sheen: Nic nám nevytýká, protože ví, že jsme perfektní. Jsem hrozně rád za jeho podporu a jeho zapálení do všeho. Je to stará škola, na které jsem taky jako malý vyrůstal a respektuji ho za to. I když není momentálně na Asii, protože jsme nebyli naladěni na stejnou vlnu a nenašli jsme vhodnou věc, tak můj obdiv a respekt rozhodně má. Kdyby měl narážky, vzal bych si je k srdci, protože je tu déle než já a ví o tom všem rozhodně víc. Já mu říkám dědo.

Dang: Kolikrát chodí více on za námi pro rady, než my za ním. Nazval bych ho českým funkčním veteránem. Občas mu říkáme strejdo. Máme na něj blbé narážky, ale je to jenom sranda. Vlastně jsme se od něj učili v začátcích, a když jsme chytli vlnu, tak jsme svým způsobem začali inspirovat i my jeho v novém zvuku. Symbióza funguje dobře, pomáhá nám s manažerskými záležitostmi, i ohledně proma. Dříve pro mě byl velkým vzorem. Třeba v jeho novějších věcích poznáš i náš rukopis, ze kterého se inspiroval.

„Můj sen je uživit se jednou hudbou, dělat to, co mě baví a dostávat za to rozumné peníze, abych nemusel drhnout kapsu," prozradil na stránkách bbarak.cz Dang.

Dangu, Rychnov zřejmě přespříliš možností k seberealizaci nenabízí, stejně jako celé východní Čechy. I MAAT museli časem uniknout z HK. Chceš rodnému kraji věnovat energii a chuť pomoci novým tvářím, třeba jako Jay Diesel?

Určitě máš pravdu v tom, že Rychnov umřel, alespoň pokud se bavíme o hudbě, seberealizaci a rozvoji člověka jako takovém. Proto jsem se taky přestěhoval do Prahy, i když tedy primární účel je moje studium, neboť studuji žurnalistiku. Praha ale otevřela nové možnosti. Taky máme v Praze studio. Rychnov mám ale na svém, i ve svém těle navždy.Mám ho vždy i v sobě a chtěl bych časem pomoci to rozvíjet i tam. Můžu odhalit, že plánujeme společný singl s Jayem, věnovaný právě našemu městu. Doufáme v to, že to třeba někoho nakopne něco dál dělat, abys nemusel umřít ve skoro polským městě plným fabrik a supermarketů. Hrotně rád se tam vracím, mám tam svoje mládí, duševní klid a přál bych si, aby lidi v Rychnově viděli dál než jenom za hranice východních Čech.

Jak vlastně vnímáte vaše publikum? Myslíte, že má nový projekt potenciál zaujmout třeba i o dekádu starší posluchače? Dáváte svou muziku poslechnout i rodičům? Co na to říkají?

Viktor: Jsem rád za naše posluchače mladší generace, protože se v nich vidím. Byl jsem předně jako oni v jejich věku a nevadí mi, že mě neposlouchají starší. Pokud to ty mladé bude bavit dále, tak s námi vyrostou, neboť v dětech je budoucnost. Ale nedávno se mi ozval třeba i čtyřicetiletý týpek, který vyrůstal na prvních Penerech, že ho baví atmosféra v mých skladbách. Rodičům svou tvorbu nevnucuju ani je moc nevídám, ale vím, že máma mi stalkuje Facebook a když se už vidíme, tak jen stroze řekne, že to slyšela. Otec mě v tom nikdy nepodporoval a ani se k tomu vlastně nikdy nevyjádřil, protože v tom nevidí nic zajímavého.

Dang: Jsem asi naivní, neboť doufám, že upoutáme starší publikum, i když je hip-hop sám o sobě vesměs záležitostí teenagerů. Byl bych rád, kdyby si k nám našlo cestu a vnímalo naše texty a dvojsmysly, které mladší tolik nechápou. Rodičům sem tam něco pustím, respektive mojí mámě, ale ona je strašně staromódní a hodná ženská a nemůže překousnout tu vulgaritu. Na Asii jí je sice méně, ale ona se nemůže přenést přes to, že lidem otvírám hodně svoje soukromí a stará se o to, co si lidé myslí. Chtěl bych se dožít momentu, kdy za mnou přijdou mladší se slovy, že jsem je inspiroval, že na mě vyrůstali. Strašně bych stál o to zažít ten pocit. To si člověk nejspíš uvědomí, že už je moc starej. 

Všiml jsem si, že jste rozjeli celkem zajímavou myšlenku/soutěž pro fans spočívající v tom, že si přidají cover z Projektu Asia na jejich profilovou fotku s tím, že nejaktivnější jedinci pak mohou vyhrát nejen samotné CD, ale i volný vstup na křest alba. Jak tedy zatím hodnotíte hype od lidí?

Sheen: Nečekal jsem takový ohlas a jsem za něj rád. Původně s tím přišel Renne, ten hype mě zaskočil, ale jsem strašně rád, že lidi na to čekají a na album se těší. Denně mi chodí na snapchat přes padesát fotek a nestíhám to ani uploadovat. Doufám, že očekávání fans splníme.

Dang: Byl to takový můj marketingový tah. V době, kdy i like na statusu představuje přehnané úsilí, je hrozně velké gesto od fanoušků, že si to dávají jako profilové fotky, což je na sociálních sítích maximum. Jsem rád, že v tom nejsme sami. Chtěl bych pozdravit všechny slečny, které mi posílají na snapchat svoje výstřihy s logem, to mě samozřejmě také potěšilo.

"Nejlepší show v Čechách má Troublegang. Baví mě jejich komunikace s publikem a celkové pojetí. Mají to připravené a je znát, že to dělají profesionálně," uvedl Sheen.

Našel by se tu někdo, ke komu z československé scény nějakým způsobem vzhlížíte?

Dang: Ve svých začátcích jsem to dělal po určitém vzoru, oslovili mě lidi jako Marpo, MAAT nebo Miky Mora. Byla to tedy ty tvrdší jména rapu a myslím, že jejich tvorba se v mé odrazila a dá se trochu vyčíst. Aktuálně se v nikom nevzhlížím, snažím se najít sám sebe, inspiruji se spíše za hranicemi…. Amerika, Británie, Německo. V tuhle chvíli mě v ČR nikdo neovlivňuje hudebně, až na můj label.

Sheen: Mám to podobné jako Renne, dříve mě ovlivňovali také interpreti jako Kontrafakt, nebo hlavně album "Hádej Kdo" a z toho jsem čerpal inspiraci. Momentálně se nevzhlížím vyloženě v nikom, ale neustále mě baví Ego. Za ty roky se nezasekl a neustále se posouvá hudebně dál. Oslovuje mě jeho způsob vyjádření okolního světa, jak to dokáže popsat v jednom tracku. Doteď mě vlastně dokáže překvapit, i po těch letech. Neřeším jeho současnou osobu, ale hudbu a kde hledá inspiraci.

Čeho si na svých zbylých parťácích z Blakkwood Records nejvíc ceníte?

Dang: Cením si Fosca a Lucase za celkovou organizaci labelu a funkci sekretářek. Oni jsou ti, kteří to po všech stránkách drží pohromadě, aby to fungovalo. Nebýt Fosca, tak by to studio shořelo, pravděpodobně bychom se tam uchystali, vodili tam holky ještě víc než doteď a do měsíce by z toho byl squad.

Sheen:  Souhlasím s Rennem, neboť tito dva kolem toho lítají jak magoři, Lucas mnohdy ani nespí. Toho si vážím. Fosco je takový organizační článek a je zodpovědný, neboť pod jeho rukou musí být vše top. Je to naše Blakkwood máma. Dostal jsem od něj nedávno výprask. Jsme mladý, taháme tam slečny, necháme bordel a Fosco nás pak správě a po právu zjebe a vrátí nás do reality. Už to zašlo až tak daleko, že pohrozil, že pokud se neuklidí, vymění zámky a nepustí nás tam. Cením si dospělosti a moudrosti, kterou do toho vkládá a taky oddanost Lucase Blakka. Všechny ostatní za jejich kamarádství a upřímnost.

Slučujete se s názorem, že Fosco Alma je český Eminem?

Sheen: Jediná věc, co Fosco dělá jako Eminem je, že bere ty slova a láme je a dělá z nich skládačku. Má to fakt vydřený, sedí třeba pět hodin nad textem, aby to měl vychytané, je to perfekcionista. Neřekne ty slova klasicky, jako by to řekl každý, udělá to jinak. Určitá podoba tam tedy vzniknout může, vlastně i tím jak vypadá, ale nenazýval bych ho českým Eminemem, to je pouze nafouknuté od lidí.

Dang: To jde úplně mimo mě. V mém osobním chápání jeho osoby ty internetové diskuse nehrajou roli. Vnímám sice, že tam hledá určitou inspiraci a taky si z něj děláme srandu, že je to Slim Shady tady v Čechách, ale sám bych o něm tohle rozhodně neřekl. Nevidím tak tupě a zaslepeně.

Jak přistupujete k nabídkám na spolupráci? Zajímá vás vždy jen skladba, nebo se pídíte i po historii daného interpreta a jeho renomé? Jste v bodu, že více nabídek odmítáte, než přijímáte?

Sheen: Hodně lidí píše o spolupráci a já nechci dělat žádnýho rap guru, ale většina věcí mě bohužel nezaujme natolik, abych s nima něco dal dohromady. Mladým interpretům chybí ta vlastní cesta a zkušenosti, není to v jejich tvorbě slyšet. Málokdo má takový talent, že zní po roce skvěle. Pokud mě něco osloví, ozvu se autorovi klidně sám, nedělá mi to problém, nejsem hvězda, jsem jako všichni ostatní, co to dělají, obyčejný kluk.

Dang: Zatím hledáme sami sebe, ale mám to v tomhle trochu jinak. Teď jsem dost odmítal spolupráce, vyloženě jsem odmítal i svoje známé, protože jsem veškeré úsilí věnoval Projektu Asia a ostatním nadcházejícím věcem. To však neznamená, že do budoucna chci dělat s kde kým. Zapřísáhl jsem se, že to nechci dělat s lidmi, se kterými bych si nesedl v osobním životě. Musí nás něco spojovat.

Dangu, jak často ti někdo připomíná a mlátí o hlavu minulost s Johny Machettou, HZM apod.?

V poslední době už moc ne. Jednu dobu jsem to hodně reflektoval, nyní to zpětně vnímám tak, že člověk v životě udělá pár špatných odboček, než sám sebe najde. Cleý můj život, jak v rapu, tak i obecně je o hledání. Jdu na to selským způsobem, protože vím, že to bylo buď dobře nebo špatně. Našel jsem se právě až na desce s Viktorem. Hodně přispěl k tomu bodu a v mé rapové kariéře hraje nesmírně obrovskou roli.

Jak důležitá je pro vás image?

Dang: Řekl bych, že nemůžeš psát sračky a vypadat jako frajer a stejně tak nemůžeš vypadat jako sračka a psát jako frajer. Image je strašně důležitá, to, jak si tě lidi zafixují. Sám vím, jaký to je, když lidi mají vůči tobě nebo tomu, co děláš, předsudky.

Sheen: Dneska už jsme v době, kdy, bohužel ani tolik nejde o tu hudbu, co děláš. I kdyby to třeba neřekli naplno a nepřiznali to, tak podvědomě víc vnímají tu image člověka než jeho hubu, z hudby se stal spíše takový dodatek. Dneska jde image napřed před tím, co člověk dělá. Pro mě je to, co se týče rapu a image, půl na půl. Nehrotím to, jsem hlavně sám sebou, to vytváří mou image. Znám sám sebe a lidi to z toho cítí. Hlavně být real a vytvářet si image z toho, jaký doopravdy jsi.

Text: Natty Ryal  

Redakce - Bbarak

Komentáře

Pro vložení příspěvku do diskuze musíte být .

Jaroslav Škvrna
  • Jaroslav Škvrna
  • 16.03 dne 26.06.2015

Pěkný rozhovor :) Jen jsem v něm našel pár přepisů = Zvyknout by asi mělo být vzniknout a Rukama by nejspíš mělo být klukama.. J.

Přihlášení

Rychlé přihlášení přes Facebook Facebook Connect

Přihlásit

Pole označená * jsou povinná