Terror Crew - Za Hranicí lidskosti (2011, ZNK)

„Když jsem ji proříznul hrdlo a sledoval, jak pomalu zhasíná světlo v jejích očích a přitom jsem se pomazával její krví a vášnivě ji š*kal, v ten moment jsem si uvědomil, že se ocitám…za hranicí lidskosti.“ Stačí si přečíst tuhle název vysvětlující větičku skrývající se v krabičce hned pod CDčkem a při pohledu na cover, kde dva zombie doktoři amatéři provádějí zkušební operaci na nebohé dívce, ti bude hned jasné, o co tady půjde. Haades a Evil Dope a.k.a. Evil zmrdi se dali dohromady s Řezníkem a pod hlavičkou ZNK vydávají svůj ofiko debut.

Přestože jsou na jejich webu latinské hlášky jako In nomine dei nostri Satanas Luciferi Excelsi, ne všichni obyvatelé Tartaru mají stejnou pekelnou lyriku, což se tady dost dobře ukazuje. Co se týká mě, já mám prostě rád, když mě nějakej zvrácenej a šílenej rým šokuje, rozesměje, uchvátí, prostě něco ve mně vyvolá. Evil zmrdi jedou tak, jak jim sám Satan nadělil, nicméně těch „šokujích rýmů a textů“ tu moc není. Místo „bouchnu tě po hlavě tupou tyčí“, bych chtěl radši slyšet, že „majznu tě smraženým hadem z mrazáku“.

Nicméně cítím, že Terror Crew se snaží hrát tuhle hru opravdu tvrdě a jako by na vážně a fórky by jim možná podle nich ubíraly na surovosti. Kdo, ví. Takhle se tedy „jen“ dovíme, že když probíhá v pekle party, tak se nehrajou žádné karty, ale čerti se naopak sjížděj koksem a nádherná ženská třeba obcuje s kozlem “Party In The Hell“. Přijde řeč na soukromí, konkrétně na dospívání a problémy v sirotčinci, kde záhadně otěhotněly nejen nezletilé dívky, ale i vychovatelky “Sem Prokletej“ a třeba se také dozvíme, že jestli chce nějaká ženská vydžet soužití s evil zmrdem, tak ať se ho rozhodně neptá “Kde Jsi Včera Byl“. Zastánci konspiračních teorií, iluminátů, šílených, ale na druhou stranu reálných teorií o totalitním režimu, kde není místo pro osobní svobodu si vychutnají tracky “New world order“ a “Otroci vyšší Moci“. Mezi moje nejoblíbenější obraty patří „dostaneš bomby jak baráky“ (“Punch In The Face“), „tenhle rap je gotik, ne festival Mezi Ploty“, „místo podání ruky se zdravím s lidma tak, že těm zmrdům mrdnu mrdu do ksichtu až ztratěj zrak“ (“Teď Poteče krev“) nebo mě rozesmály hesla jako „můžeš nás vidět mrdat tučňáky do ucha“, „sýr, co maj za ráfkem, se nedá jíst“, a pomyslným vrcholem je pro mě hláška „chytil breberky od masérky“.

Co se týká produkce, tak tu má komplet na starosti nejznámější a nejžádanější beatmaker podzemního rapu Czmelak, který svou práci ovládá na výbornou, umí tradiční bubny se smyčkami smyčců, které by brali i třeba fanoušci Slaina, Jedi Mind či Snowgoons (“Sem prokletej“), umí zhudebnit pekelný taneček, na kterej se v pekle trsá pogo (“Hellbreak“) nebo upeče beat, který svádí k double timu (“Otroci vyšší Moci“). Hlavně je tu spousta muziky, která je taková přímá, úderná, jako by byla dělaná hlavně pro koncerty, kde si fanoušci užijou asi nejvíc. Jestliže jsem dal poslední desce od Řezníka šestku, tak Terror crew nemůžu dát víc jak čtyři pět, protože přeci jenom mezi deskama Za hranici lidskosti a Vzestup Zla je citelný rozdíl. Nicméně fanoušci horrorcoru budou rozhodně potěšení. Začátečníkům, kteří chtějí teprve něco ochutnat, bych doporučil výše zmiňovaného českého krále podsvětí a teprve potom litoměřickou partu.

- Bbarak

Komentáře

Pro vložení příspěvku do diskuze musíte být .

Přihlášení

Rychlé přihlášení přes Facebook Facebook Connect

Přihlásit

Pole označená * jsou povinná