Nové produkty Nellyho a Jay-Z

Nelly rozšířil seznam jmen, spadajících pod jeho značku Apple Bottom, kterou rozjel v roce 2003. Teď se tam objevily dámské kabelky, obuv, a také oblečení pro silnější populaci a děti. Momentálně startuje v USA obrovská reklamní kampaň dětského oblečení této značky. Kampaně se zúčastní Nelly, Ali ze St. Lunatics, Big Gipp z Goodie Mob a Jermaine Dupri – všichni se svými dcerami. „Touto kampaní chceme ukázat, že jsme stejně dobří rappeři jako otcové“ - oznámil Nelly – Apple Bottoms je značka orientována na rodinu.


Společnost hodlá proniknout i do ostatních vod dámské módy, konkrétně na výrobu oblečení větších velikostí. Nadšení nad tímto byznysem Nelly vyjádřil jasně; “Jako chlap vždy chápeš, co přesně přitahuje tvoji pozornost ke kolemjdoucím ženám. Jestli vypadá správně a stylově, tak se její nápad snažíš vnutit návrhářům. Naštěstí nám předložili něco tak originálního, že jsme s tím mohli odlišit naši kolekci od jiných.“


Tou dobou se Rocawear objevili s novou kolekcí hodinek. Má vyjít jak mužská, tak i ženská kolekce. Prodej bude zprostředkovávat značka Vestal Group.


Každá část kolekce má svůj půvab. Design mužských hodinek bude propracován více do detailů. Ženský design zato nebude postrádat šarm a kolekce by měla obsahovat spoustu barev.


Jay-Z vyjádřil svou spokojenost s tímto partnerstvím a naději, že; „Design Vestal se hodí ke stylu Rocawear a plně uspokojuje vkus našich zákazníků. Ceníme si jich a doufám, že se naše kolekce nehodí jen na toto období, ale že si vybojuje svoje postavení na několik let dopředu.“ Premiérova výstava hodinek proběhla v únoru na MAGIC show v Las-Vegas. Cena hodinek se pohybuje kolem $95 - $395.

Redakce - Bbarak

Komentáře

Pro vložení příspěvku do diskuze musíte být .

Přihlášení

Rychlé přihlášení přes Facebook Facebook Connect

Přihlásit

Pole označená * jsou povinná