Praha je zase světovější. Akce Teniskology ji zapsala na mapu sneakers scény

Živá puma, fashion výstava přední návrhářky, sprcha testující voduvzdornost bot, páry tenisek za více než 20 tisíc korun, koncerty Vladimíra 518 nebo Dana Bárty a taneční soutěž mladých talentů. Tak v kostce vypadal první ročník akce Teniskology v pražském Vinohradském pavilonu, kterou pořádaly agentury JAD Production producenta a choreografa Yemiho A. D. a Burda B Creative, za kterou stojí Fabrice Biundo.

Centrum designu na Vinohradské ulici se v sobotu zaplnilo teniskami všech značek a jejich fanoušky, takzvanými sneakersheads. Nejrůznější modely bot všech zásadních značek, jejichž hodnota často byla vyšší než ojetá škodovka, pokryly všechna tři patra. Úplně nevyjšší obsadily footshopy a internetoví prodejci v běžné distribuci nedostupných modelů bot, první a druhé patro patřily českým zastoupením světových značek Reebok, Nike, adidas, Puma a Converse. Ty chtěly Teniskology využít k představení nových modelů, a proto ve Vinohradském pavilonu vybudovali atraktivní pop-up showroomy.

Reebok do své provizorní „laboratoře“ pozval talentovanou módní návrhářku Petru Ptáčkovou, která nyní tvoří v Paříži a své modely kombinuje s teniskami této značky. adidas vsadil na Superstar gallery, ve které vystavil historické a raritní boty této ikonické řady a tenisky, které si vzali do parády čeští progresivní umělci. Nike vybudoval provizorní sprchu, v které si lidé mohli vyzkoušet vyzkoušet v prostředí, které připomnělo blížící se zimní období, tedy v dešti a větru. V prostorách Pumy zase obdivovatelé streetové módy a kultury potkali živou pumu, u Converse si mohli pomocí házení kuliček do barelů s barvou vytvořit vlastní design těchto populárních tenisek.

K tomu všemu po celý den hrála hudba, reprodukovanou od DJs střídaly koncerty, na pódiu se objevil Dan Bárta s beatboxerem en.duro, Vladimir 518 s DJem a dvorním producentem PSH Mike Trafikem, DJka IM Cyber a program prvního ročníku Teniskology uzavřelo vystoupení downtempového dua VR/Nobody.

„Na Teniskology byla super atmosféra a vibrance, jsem rád, že jsem tu potkal tolik přátel,“ vzkázal svým fanouškům zpěvák Ben Cristovao.

Agentura JAD Production Teniskology veřejnosti dokázala proč letos obdržela titul „Eventová agentura roku“ a proč s ní spolupracuje například Reebok, adidas nebo IT gigant Socialbakers. „Jsem velmi rád, že v Česku vznikají eventy tohoto typu. Popravdě mě velmi příjemně překvapilo, kolik lidí na Teniskology přišlo oslavit teniskovou kulturu. Je skvělé, kam se celá tenisková subkultura posouvá, za to bych chtěl organizátorům poděkovat, je skvělé, že se tu něco takového uskutečnilo. Těším se na další ročník,“ shrnul dojmy šéfredaktor portálu Sneaker-Mag.cz Adam Šeda.

Fotky, videa a další informace o Teniskology najdete na www.teniskology.com.

Komentáře

Pro vložení příspěvku do diskuze musíte být .

Přihlášení

Rychlé přihlášení přes Facebook Facebook Connect

Přihlásit

Pole označená * jsou povinná